From:Sweet Pool  Ending song



Lyric:渡邊カズヒロ
Song:磯江俊道

Look up at the skies
Make a wish, for your dream
Something just may
Miracles may

Come to you......

這是一部BL遊戲的片尾曲。
遊戲的名字叫《Sweet Pool》

是一部從頭到尾充滿的悲劇色彩的遊戲
聽說沒有任何一線的結局是美好的
讓我很有興趣。

但老實說我實在不喜歡玩遊戲,也不擅長玩遊戲
我從小到大玩過的電玩或是電腦遊戲少得可憐
縱使第一次聽說這個遊戲時有點心動,但卻沒有衝動。

直到意外聽到了這首歌,更讓我對這個遊戲的興趣又提高了
因為這首歌實在太好聽了!!!
然後剛好空空比我有衝動,先下載了,所以我就來玩玩看。

遊戲怎樣暫時不說,畢竟這網誌是介紹歌不是介紹遊戲^^|||




我只能說,這是一首很難聽膩的歌
你可能很難一下又喜歡上它,但是只要聽了兩次,就會深陷在它的旋律裡
而如果搭配遊戲的情節,又會有催淚的效果......

其實我是先聽到歌才玩遊戲的
完全是因為這首歌讓我燃起了對這遊戲的興趣。

喜歡英文歌的人不妨聽聽看,這是一首讓人舒服到想流淚的旋律。

有分成男聲版女聲版
各有各的特色與可聽性。
男聲渾厚低沉的性感嗓音,賦予歌曲滄桑的悲劇感...
女聲細吭婉柔的低聲吟唱,讓歌曲充滿了天真青澀的味道...


《Miracles May》男聲版(歌詞下收)
*不喜BL的人請勿看影片,雷到恕不負責喔!!!聽歌就好~~

Singer:Watanabe Kazuhiro


《Miracles May》女聲版(歌詞下收)
*不喜BL的人請勿看影片,雷到恕不負責喔!!!聽歌就好~~

Singer:Idou Tanako



The rain
Clearing above
The pain
Is going away......

All the tears that we shed
Hope the clouds don't get in the way
For tonight we take our grief
To the stars

Our hope
So far away
Our time
Running out fast fast fast

All the days that we tried
Hope the stars don't fade away
For tonight we dive  in deep
Into the skies

Turn out the lights
Wake up in your dreams
In a doze of slightest hope
Something may happen
Look up at the skies
Make a wish, for your dream
Something just may
Miracles may
Come to you......


In the road yet unseen
I believe our hearts meet again
For tonight we stand under the
Same skies

Turn on the lights
Wake up in your dreams
In a doze of slightest hope
Something may happen
Look up at the skies
Make a wish, for your dream
Something just may
Miracles may
Come to you......

Miracles

They just may

Miracles...

 
這首歌已經聽了很久了...
到現在想起來,還是衝動地發網誌推薦給大家><!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cover 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()