BY 艾略特(Elliott Yamin)








I never felt nothing in the world like this before
在這世上沒有什麼事比這件事讓我感受深刻

Now I’m missing you and I’m wishing you would come back through my door
現在我正在思念你,祈禱你能推開門回到我身邊

Why did you have to go?
為什麼你非要離開我?

You could have let me know
你應該讓我知道

So now I’m all alone,
現在只剩下孤孤單單的我

Girl you could have stayed
你應該留在我身邊

but you wouldnt give me a chance
但是你沒有給我機會

if you are not around it’s a little bit more then i can stand
我不能忍受你不在我身邊

And all my tears stay keep running down my face
我的眼淚不停的流過臉頰

Why did you turn away?
為什麼你走了?

So why does your pride make you run and hide?
為何自尊使你跑掉、躲藏

Are you that afraid of me?
你是不是害怕面對我?

But I know it’s a lie what you keep inside
但是我知道那只是謊言,到底有什麼藏在你的內心深處?

This is not how you wanted to be
這一定不是你想要的

So baby I will wait for you
所以寶貝我會等你

Cause I don’t know what else i can do
因為我也不知道我還能做些什麼

Don’t tell me I ran out of time
不要告訴我我已經沒有時間了

If it takes the rest of my life
即使是用盡我的餘生

Baby I will wait for you
寶貝我會等著你

If you think I’m fine it just aint true
如果你認為現在我很好那你就大錯特錯了

I really need you in my life
我的生命中不能沒有你

No matter what i have to do I’ll wait for you
無論我需要做什麼我都會等著你回來

It’s been a long time since you called me
距離上次你給我電話已經過了很長時間了

(did you forget about me)
是不是你已經忘了我

You got me feeling crazy (crazy)
你令我快要發瘋了

How can you walk away,
你怎麼能一走了之呢

Everything stays the same
一切沒有改變

I just can’t do it baby
只是我已無能為力

What will it take to make you come back
做些什麼才能使你回到我身邊

Girl I told you what it is & it just ain’t like that Girl
我曾告訴過你我們會怎樣,但絕不是像這樣

Why can’t you look at me、your still in love with me
為什麼不看我,你還一直愛著我

Don’t leave me crying.
不要留下我獨自哭泣

Baby why can’t we just start over again
寶貝我們為什麼不能重新開始呢

Get it back to the way it was
回到以前在一起時的生活

If you give me a chance I can love you right
如果你能給我一次機會,我會真心去愛你

But your telling me it wont be enough
可是你告訴我這一些還不夠

So baby I will wait for you
所以寶貝我會等你

Cause I don’t know what else i can do
因為我也不知道還能做些什麼

Don’t tell me I ran out of time
不要告訴我我已經沒有時間

If it takes the rest of my life
即使用盡我的餘生

Baby I will wait for you
寶貝我會等你回來

If you think I'm fine it just aint true
如果你認為我現在很好那你就錯了

I really need you in my life
我的生命中不能沒有你

No matter what i have to do I’ll wait for you
無論要付出什麼代價我都會等你回到我身邊

So why does you pride make you run & hide
為何自尊使你跑掉、躲藏

Are you that afriad of me?
你是不是畏懼我

But I know it’s a lie what your keeping inside
但是我想這只是謊言,你的內心到底藏了些什麼?

Thats not how you wanted to be
這不是你想要的

Baby I will wait for you
寶貝我會等你

Baby I will wait for you
寶貝我會等你

If it’s the last thing i do
即使這是我做的最後一件事

Baby I will wait for you
寶貝我會等你回來

Cause I don’t know what else i can do
因為我也不知道自己還能做些什麼

Don't tell me I ran out of time
不要告訴我我已經沒有時間了

If it takes the rest of my life
即使耗盡我的餘生

Baby I will wait for you
寶貝我都要等你回來

you think I’m fine it just aint true
你認為我現在很好,你錯了

I really need you in my life
我的生命中不能沒有你

No matter what i have to do I’ll wait for you
無論付出什麼代價,我都會等你

I’ll Be Waiting.
我會一直等下去


arrow
arrow
    全站熱搜

    Cover 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()